Digital Marketing – o nouă disciplină facultativă în UPT


Ca urmare a “Competiției nalionale Ateliere Digitale l” desfășurată de organizația Junior Achievement România în
perioada 15 iunie 2016 ora 00:00 – 5 decembrie 2016 ora 23:59, prin care primele 10 universități, cu punctajul cel mai mare, vor primi ca premiu un atelier digital complet echipat (10 Chromebooks, imprimantă, white board, hotspot internet, mobilier pentru activități specifice unui HUB antreprenorial destinat studenților),

Consiliul de Administralie al UPT hotărăște:

Înființarea disciplinei facultative cu titlul Digital Marketing pentru semestrul I al anului universitar 2016-
2017, pentru toți anii de studiu de la ciclul de studii universitare de licență.

Studenții care doresc să urmeze această disciplină trebuie să intre pe pagina atelieruldigital.jaromania.org, să bifeze Timișoara și apoi Universitatea Politehnica Timișoara, apoi trebuie să își creeze un cont de utilizator, să urmeze cele 23 de module de curs, să susțină toate testele și să obțină, la final, certificatul acordat de Google.

Hotărârea Nr. 37 / 24.10.2016 a Consiliului de Administrație UPT, poate fii accesată iar aici.

Leave a Reply